سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تکیه حاج میرزا داوود اصفهان

 

گلچینی از بهترین مولودی های جدید و زیبا ویزه میلاد حضرت امیرالمونین (علیه السلام)


با مداحی حاج محمود کریمی ، طاهری ، بنی فاطمه ، سیب سرخی و هلالی

moludi tobayen

 

حاج محمود کریمی


توی اعتکافم توی میخونه – سرود زیبا


 

امشب حرم خدا حرم شد – سرود


 

علی امام من است و منم غلام علی – سرود زیبا


 

لافتی الی علی لاسیف الی ذوالفقار – کریمی و حدادیان مولودی زیبا


 

شهریار ملک دلهای نمیدام که ای – با مداحی کریمی-طاهری-کریمی-بنی فاطمه


 

مولا علی مولا مولا علی مولا – سرود


 

من که دلم دلربی مثه حیدر داره  (سرود کریمی – بنی فاطمه) 


 

علی قرار فلک روح ملک – سرود


 

علی یاعلی یاعلی حیدر – سرود


 

مست وقلندر مست مست حیدرم – سرود قدیمی


 

امشب شب عشقه شبه عشقه نگاره – سرود قدیمی

 

 

 

حاج محمد رضا طاهری

روشنی آسمون نجف نجف – سرود


چه خبرای کنار کعبه – سرود


زیر پای علی سر بزار – سرود


علی علی مولا علی علی – سرود

 

حاج مجید بنی فاطمه

علی علی علی علی – سرود


مست می کوثرتم خاک در قنبرتم – سرود


ذکر نام مقدس امیرالمومنین – سرود


ذکر نام مقدس امیرالمومنین – بنی فاطمه – سلحشور – میرداماد


علی امام من است و منم غلام علی – سرود

 

حاج حسین سیب سرخی


قسیم النار والجنه – سرود


علی یا علی علی یاعلی حیدر- سرود


شعرخوانی و ذکر نام مقدس امیرالمومنین – سرود


روشنی آسمون نجف نجف – حاج عبدالرضا هلالی


 دوست دارم مولا – وحید یوسفی

 

 

حاج سید مهدی میرداماد

گفتم علی مدد قلمم ذوالفقار شد – مدح و روضه حضرت اسدالله الغالب



ضربان قلب زهرا 110 بار یا علی – سرود



علی عشقمه ، یارمه ، کارمه ، دار و ندارمه – سرود



کعبه ترک خورد دلم وا شده یا علی – سرود

 

 

دریافت همه فایل ها بصورت یکجا و فشرده




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94 اردیبهشت 9 توسط تکیه حاج میرزا داود